Om

8 september 2012

Tacksam

Tvekade om jag skulle kasta mej ut i fredagsrusningen för att heja på miss June som spelar cup på andra sidan stan. Ett litet kvitter av oro i magen, äsch så fånigt, det klart jag ska! Jag hinner både fram och tillbaka och fixa fredagsmys och heja mej hes.

Pang! så blev jag påkörd i köerna, farten var inte hög, men jag blev rädd och förstod faktiskt inte varför bilen krängde till och när jag fattade vad som hade hänt var jag inte precis omringad av någon som ville erkänna att det var just hen som kört på mej. F.A.N!!!

Miss Junes lag förlorade matchen, jag hade gråten över kinderna och körde vilse på vägen dit och tappade alla enkronorna vid parkeringsautomaten för att mina händer skakade så, men bilen fick knappt en skråma och jag är bara lite, lite skakis fortfarande, men så T.A.C.K.S.A.M. över att det inte blev värre.

Vi firar livet och härligheten och lagade inte mat i går kväll.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Karina! Vilken fredag! tur att allt gick bra med dig (och bilen men framförallt med dig). KRAM från Åsa

missjuneochjag sa...

Tack! Ja, vilken fredag, va...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...