Om

4 mars 2013

sweet sunday

Vilket toppenväder vi bjöds på igår. Definitivt årets första riktiga vårdag. Jag satt och njöt eftermiddagen i solen på altanen i flera timmar. H.ä.r.l.i.g.t!



Middag slängdes sedan ihop lite snabbt efter vår devis mantagervadmanhaver. Vi hade fisk, crème fraiche (saffran och tomat) och cocktailtomater. Skjuss in i ugnen och serverades sedan med ris och lite grillad sparris. Mums!



Sedan var det äntligen dags att testa min fina present som jag fick av tjejerna när jag fyllde år. Med skräckblandad förtjusning tog jag fram min Flameboy och lyckades fylla på den med gas. Om ni tycker bilderna är suddiga när jag sedan bränner av min crème brûlée? Jag är rädd och vågar inte hålla still...





Det blev gott och var ju inte alls läskigt egentligen. Det gör jag om!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...